Sova ensam?

Dagen har gått så otroligt fort!
Kom hem för ungefär en timme sen :) Har käkat korv med bröd.
Ringde nyss till Danne också och frågade om jag fick vara i hans lägenhet inatt, han skulle höra av sig sen för Sandra & Emilia skulle kanske sova där :) Men jag hoppas verkligen att jag får vara där!
Känner att jag behöver få sova borta ensam en natt, skulle vara underbart.

Jag kan inte beskriva hur skönt det är att gå i skolan!
Veckorna går så fort.. längtar fan inte tills den dagen jag "hoppar av" för en stund. Usch!
Kommer få något fel i skallen om jag ska gå hemma & skräpa, eller inte om, när!
Nej, ja vill inte ens tänka på det!

Om inte jag sover hos Daniel inatt så blir det lite film senare och en långpromenad :) De kan ju också behövas, men vi får se hur dedär löser sig. Har lite ont i ryggen idag också, men det får man stå ut med. Sätter mig nog på massagestolen en stund sen :)

Nu känner jag stanken av blodpudding i lägenheten! Mamma lagar till sig själv. Skulle kunna spy av doften bara.
Blä, men jag kommer uppdatera ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback