Skrattanfall

Fyfan vilken underbart rolig kväll jag har haft med Marcel & Madde!
Mötte dom vid 7 tiden så fick vi direkt till barcelona. Jag tog en pizza och dom kebabtallrik. Sen drog vi hem till mig och kollade på Paranormal activity som sagt.
Så grymt jävla äcklig! Kommer aldrig i mitt jävla liv kolla på filmen igen. & det värsta av allt är att jag ska sova ensam inatt också. Menmen.

Sen har vi varit ute med hunden två gånger och sen bara suttit och pratat och skrattat! Fick ett sånt jävla skrattanfall när vi satt och pratade om att det heter älgko och älgtjur. Då borde ju ko vara tjej med andra ord, jaha, men då borde de ju heta björnko också då? hahah!
Till sist då, undra om det är en ko i min mage? Sen när bebisen är ute också blir det en tjej, så springer jag till mamma och skriver: mamma det blev en kossa!
Alltså jag höll verkligen på att dö av skratt, trodde att jag skulle kissa på mig!

Det har också blivit två sena nätter nu irad. Jag måste verkligen börja pallra mig till sängen snart :) Ska upp vid 10 imorgon och gå ut med hunden. Sen tänkte jag inte sova nå mer, så täntke jag gå och sova sjukt tidigt imorgon. Typ vid 8 tiden så jag är jätte utvilad på måndag :) För jag har då inte sovit mycket denna helg.

Mitt halsont blir bara jävligt mycket värre kan jag säga! Hoppas inte att det är någon sjukdom på gång.. jaja, nog om mitt tjat.
Här kommer en bild av oss tre töntar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback