skoljävel

hej hopp!

Nu är de kväll också, eller va säger jag. Tidig morgon ;) Klockan är ju ändå halv 3.
Jag klarar som vanligt inte av att vrida dygnen, kommer nog aldrig klara det.
Men för att underlätta lite för mig själv när skolan börjar så ska jag kliva upp klockan 10 imorgon. För att liksom bli trött tidigt på kvällen. Jag hoppas det funkar.
Imorgon kommer jag få stå ut med en äckel söndag igen. Jag hatar dagen innan skolan börjar när det hra varit lov. Jag vill bara gå och sova så jag kan få det överstökat.
Därför kommer jag göra allt för att fördriva tiden imorgon. Ska på långpromenad med mamma :) Storstäda mitt rum som egentligen inte behövs men jag ska göra det ändå, sen ska jag bada & göra all den där kroppskrubben och de igen.
Sen blir det nog laga mat och sen lägga mig med en mysig film tills sömnen skiljer oss åt.

Jag hoppas verkligen att inte skoldagen blir jobbig och att jag kan sova hela natten. För det är hemskt att inte kunna sova och sen ska man till skolan och sitta där hela jävla dagen. Blä!
Nej önska mig lycka till med sömnen, det behöver jag.
För nu ska jag faktiskt försöka sova alldeles strax. :) Annars blir det hårt att kliva upp klockan 10 imorgon.

Ha en trevlig söndag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken skola går du på ?:)

2010-01-12 @ 00:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback