Skola & stan

Ojävlar vilken jobbig dag!
Jag har drömt mardrömmar i princip hela natten. Så jag har vaknat upp med ett ryck ungefär hela tiden, men annars lyckades jag faktiskt somna runt 10 och sov till kvart i sju.
Gjorde mig i ordning och käkade frukost sen gick jag till skolan. Det tog ungefär en halvtimme att gå i den takten som jag gick, eller som jag måste gå i :)
Hade mattelektion, vilket sög eftersom man inte direkt har lust att sätta sig & jobba första lektionen efter lovet. Menmen, sen 40 minuters rast. Trodde helt seriöst att jag skulle dö under den tiden.
Sen svenska, lunch och engelska. Sen tog jag en lugn promenad hem.
Rosanna & Edvin var här så jag, mamma och dom åkte ner på stan. Jag köpte två par örhängen på kappahl :)
Mycket nöjd är jag också.

Det är likadant idag, jag är väldigt nära på att somna nu under dagen hela tiden. Jag försöker hålla mig vaken! & sen blir det tidig läggdags för mig :) För annars orkar jag verkligen ingenting sen.
Känner till och med att jag håller på & somnar nu, när jag skriver, hahaha!

Nej jag ska faktiskt försöka hålla mig vaken nu! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback