fyndat!


Åh, jag kan inte låta bli & handla massor! Eller hur Marcel? ;)
För vem är det som jämt kommer hem med händerna fulla med påsar? Jo, det är jag! Men sen är jag väldigt noga med att inte handla onödigt dyrt utan endast på rean ;)
Hämtade ut startpaketet hos babyproffs idag, de innehöll:



Väldigt praktisk blöjhink, med sånt där skydd så det inte ska lukta något.



Liten skötväska kan man säga, eller vad de nu heter. Med napp och lactacyd tvål :)



12 st blöjor och våtservetter. Det betyder att jag har blöjor så det räcker ett dygn ialf :)



4 st amningsinlägg, och tack för det! Det kommer verkligen behövas. Massor av tidningar, cd skivor och rabattkuponger.

Det var allt som den innehöll, men hur underbart är det inte? Blev sjukt glad när jag såg att det var så mycket i den :) Köpte även lite saker till mig själv, ett par örhängen, ett orange linne med nitar på :) Skor köpte jag också! Det behövde jag ju, batterier och lipsyl!

Denna supersöta bebisdress köpte jag också, kostade egentligen 179 kr men det var halva priset :)



Hihi, ja. Jag är supernöjd med dagens fynd! Slänger in två bilder på mig själv också.
Såhär ser det ut när jag tittar ner, ser varken mina fötter eller marken under haha ;)




Hur ofta tar jag bilder på mig och mitt ansikte egentligen? Nej de är nästan aldrig. Så därför får ni en helt ny bild på mig ;)



Ser kanske lite störd ut, men skit samma!

tycker ni jag lägger ut för mkt bilder? Säg till isf! :)


Kommentarer
Postat av: Marcel

haha ja du har ju blivit värsta shopping-galen ;) haha <3

2010-01-04 @ 20:56:54
URL: http://martchel.blogg.se/
Postat av: Emelie svarar

Javet, det är helt sjukt :D <3

2010-01-04 @ 21:19:46
Postat av: Klara

EMELIE! grattis jag visste inte ens att du var gravid.

2010-01-05 @ 03:50:17
URL: http://klarapalmgren.blogg.se/
Postat av: Lotta

Äh det är kul att shoppa :D

Nej du lägger inte ut för många bilder, aldeles lagomt :)

2010-01-05 @ 22:49:41
URL: http://lottamartensson.blogg.se/
Postat av: Emelie svarar

Ja, det är skit kul :D

Okej, vad bra :)! Då ska jag fortsätta lägga ut bilder

2010-01-06 @ 01:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback