Fullt upp!

har haft fullt upp nästan exakt hela dagen! Det är så jävla skönt.. :)
Började med att jag fixade iordning lite på rummet, fick bort ett bord och madrassen. Nu är det bara tven som ska bort och in med en 90 säng, ska bli så skönt att få större plats!

Sen började jag & mamma att tvätta, samtidigt som jag lagade mat och diskade. Så de var verkligen fullt upp! Sen direkt efter middagen så fixade vi iordning och tog en timmes promenad. Direkt när jag kom hem så hoppade jag in i duschen och nu har jag precis blåst håret. :) Hur skönt som helst att ha gjort saker hela dagen.
Blir sovdags väldigt tidigt idag, jag är trött och det är skola imorgon.
Vi ska ha studiebesök på sjukhuset, hoppas jag kommer därifrån och att någon kan vara snäll & gå med mig! Men de antar jag annars blir jag grymt besviken :P

Nu ska jag platta ner håret sen krypa ner & sova! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback