Filmer :)

Jaha, då var det äntligen kväll och tack för det! Fyfan vad skönt.
Jag ska snart kolla på en mysig film och sen försöka sova. Jag är så trött så tröttheten har gått över till huvudvärk. Inte det mysigaste precis! Men snart ska jag äntligen få sova.
Jag hoppas jag får sova inatt också, har ju lite problem där med sömnen som sagt pga magen. Men det är väl inte så konstitgt ganska, så stor och klumpig som den har blivit!

Jag börjar 9 imorgon, tänkte kliva upp klockan 7 eftersom jag nästan måste gå en timme tidigare till skolan. Jag får så ont när jag går så jag får helt enkelt gå tidigare :)
Imorgon går jag in i vecka 30 också. Härligt! Men synd att det inte var 40 istället.
Har dom absolut jobbigaste veckorna framför mig, ser framför mig, smärta, halsbränna, svett, tårar och sömnbrist! Det är väl egentligen vad en graviditet handlar om i slutet.

Nej, jag säger tack för denna äckliga dag! Nu ska jag bara lägga mig i sängen och njuta av sömn och film.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiin du är gumman! :)

Hoppas allting går bra med bebis! Följer dig till pricka!! :) <3

2010-01-11 @ 19:37:06
Postat av: Anonym

/ Louise alm

2010-01-11 @ 19:37:52
Postat av: Emelie svarar

Tack så mycket :)

Vad roligt att du gör de! :)<3

2010-01-11 @ 21:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback