:)

Kväll!
Och hur har denna dag sett ut?
Kom ju hem från skolan som jag skrev i tidigare inlägg. Rosanna kom med lite nya bebissaker. Bla vantar, sockor, två bärselen, några bodys och byxor för nyfödda och lite sånt. Fick även en kartong med storlek 62-68. Det tackar man inte nej till, dom växer ju så det knakar!

Sedan käkade vi spagetti & köttfärssås och sen hoppade jag ner i badet! Hur underbart som helst var det. Låg där i en halvtimme kanske :) Det behövdes verkligen efter en skoldag, vila kroppen lite :) Får ju tänka på att jag är uppe & går mesta dels av dagen. Ryggen får sota för de!
Men tänk att det redan är onsdag imorgon, det är helt sjukt! Det går så fort så jag hinner knappt blinka så är det ny vecka. Men så är det jämt när man går i skolan, veckorna går obeskrivligt fort. Sen om man tänker att jag ska gå mindre en två månader till i skolan så låter det också helt otroligt. Två månader är ju ingenting! Fast är man gravid så är 2 månader lite längre. Två månader är ungefär som 2 år för oss gravida.


Tog bild på skötväskan/skötbordet. Vet inte vad man ska kalla de för, men de är en underbar uppfinning!





Helt underbart alltså!
Sen finns det små fack på sidorna som ni kanske ser, där man kan ha blöjor, våtservetter m.m!
Förstår ni vad bra om man ska hälsa på någon eller vad som helst så kan man bara slänga ut den där med allt i & byta blöja vart som helst.

Känner att jag är väldigt trött just nu, därför ska jag snart börja med att blåsa håret och sen som vanligt platta håret. Jävligt drygt & det ska bli skönt att slippa de när jag är mammaledig!
Men jag kanske gör de då också, de tror jag nog. Ibland iaf :)
Men man kommer inte ha samma tid att ge till sig själv. Utan bebisen kommer alltid i första hand vad som än händer, spelar ingen roll vad de är :) & det är ju faktiskt så det är att ha barn.
Man räknas alltid i andra hand.
Nu har min lilla bebis vaknat för kvällen/natten också. Den sover ju hela dagarna och vaknar på kvällen och sen är den vaken hela natten. ;)
Ibland är det ganska mysigt att vakna och känna sparkarna. Men om den ändå kunde sparka lite i skolan också så folk fick se! Marcel är den ändå som har fått sett när den har sparkat :)

Imorgon slutar jag 3, inte så lång dag heller. Men jag säger som jag alltid säger, sömn behövs! Ha en bra kväll folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback