Beeebis!

Åh, ibland får man bli jävligt förbannad!
Hade skrivit ett skit långt inlägg men sen försvinner allt, trevligt.
Jag tar några djupa andetag och försöker få med det mesta igen då!

Har varit en mycket mysig dag måste jag säga, det är nog för att det är fredag också :)
Jag, Marcel, Madde & Elin käkade lunch på frasses idag, mycket bra. Men jag tyckte inte att det var speciellt gott, rekommenderar ialf max mycket mer!
Har varit mycket skratt och roligheter idag, kanske för mitt humör! Det har varit på topp flera dagar nu, vet inte varför heller ;)
Det värsta med hela dagen är min jävla halsbränna! Har haft det lite till & från hela dagen faktiskt. Det är så jobbigt, jag som hade klarat mig ett bra tag. Ne, jag kör med att hinka i mig samarin för vem fan vill ha halsbränna? Riktigt irriterande och jobbigt!

Ska bli riktigt skönt att sova ut imorgon, första gången på hela veckan :)
Det kan verkligen behövas, men ska ändå försöka att inte sova bort hela dagen imorgon. För jag hade tänkt att jag & mamma ska lämna in ett papper på stan & sen åka till jysk kanske & kolla på bebislakan & sånt. Om hon vill :) Annars kanske jag & Marco skulle göra något. Vi får se ;)

Tänkte att det kanske var ett tag sen som jag la upp bild på magen? 
Här kommer ialf ny bilder! Är ungefär 30 fulla veckor gången nu :)

 







Jaja, det var nog allt för mig denna kväll! :) Men imorgon är jag tillbaka igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback