Bebis

Tjenare!
Igår kväll blev det bara en massa filmer och mys :)
Somnade någon gång vid 3, halv 4. Sen väckte mamma mig klockan halv 1 och frågade mig om jag ville följa med ner till stan klockan 1. Jag gjorde i ordning mig så fort som jag bara kunde! Sen skjutsade Daniel ner oss på stan, William släppte vi av vid bowlingen för han skulle på kalas där.
Vi började med åhlens, hade ju inte hittat nå tossor till bebisen. så jag letade och hittade dom här fär 25 kr :)



Dom kommer verkligen komma till användning, letar nu också efter vita strumpbyxor till bebisen som jag ska ha när den är som minst :) Men jag hittade bara några & dom var det inge rea på.

Sedan drog jag & mamma till h&m där jag köpte en sminkväska, ett nytt rouge och hårspännen. Såhär såg sminkväskan ut, kostade också bara 25 kr :)



tyckte den va ganska söt med Hello kitty ;) Mamma köpte likadan, och sen nytt puder som vi ska dela på och en ny foundation. :)
Sen hittade jag också ett nytt diadem eftersom Gaston bet sönder mitt för några dagar sen. Så det behöves verkligen. Har bränt ungefär 100 kr men de var de värt :) Absolut!

Här kommer en lista med de som jag fortfarande saknar till bebisen

* Några stycken bäddset till spjälsängen
* Strumpbyxor
* 3 st mysiga filtar
* Vantar

Synd att bäddseten är så dyra bara! Men jag ska handla allt dedär när nästa studiebidrag kommer in :) Antar väl att hela studiebidraget kommer gå åt till dedär. Jag & Johan ska till valbo snart någon dag & köpa en barnvakt. Sån där som är som en walkie talkie :) Dom är verkligen helt underbara om man vill vara i andra rum medans barnet sover. Eller när man är i stugan över sommaren! :)

Ikväll väntas inget speciellt. Det blir väl någon film som vanligt och imorgon är de väl bara att ladda upp inför skolan som börjar på måndag. Ibland tänker jag att jag hatar att skolan börjar, men på ett sätt så tycker jag att det ska bli jävligt skönt att få in rutiner igen med sovningen och sånt. Det gillar jag verkligen :) Också har ju jag & Marcel satt ett dataförbud på oss själva sen också när skolan börjar. Datorn för ENDAST sättas på efter klockan 20.00 på kvällen eller om man är hemma & är sjuk. Ja, klart att man kan ha den på om det är skolarbeten och sånt också eller om man vill blogga en liten stund. Men vi gör det för att vi märker att det blir för mycket ibland :) Jag hoppas vi klarar det! Men man ska verkligen inte lova något.

Nu ska jag ta ett glas cola och sätta mig framför tven och kolla på riskförlossningar!
Puss på er.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback