Ännu mer sömnbrist

Ja inte har jag då varit så duktig och sovit hela natten, haha!
Jag har vaknat typ varje timme och varit rädd för den där jävla filmen. Klockan 10 väckte Gaston mig, då var det bara att kliva upp även fast jag hade ont i hela kroppen och var skit trött.
Klädde på mig och gick ut med honom.
Var ute ungefär en halvtimme men han var inte så värst kissnödig, han ville nog bara ut för att ha kul.

Direkt när jag kom hem så började jag städa, bädda sängen, damma av massor av saker, ställa tillbaka högtalarna, dammsög hela lägenheten, gjorde rent inne på båda toaletterna, slängt sopor osv. Sen käkade jag frukost som min kropp verkligen behövde! Sammanlagt har jag sovit ca 11 timmar den här helgen. Men ändå känner jag mig inte så trött faktiskt.
Nu har jag precis tvättat av mig och satt mig här för att vila benen en stund!

Om en timme ungefär så är det dags för promenad igen och sen tänkte jag gå igenom lite av mina kläder och bebiskläder.
Denna vecka kommer min nya säng! Det ska blir skit skönt faktiskt att få sova som folk igen :)
& det känns riktigt bra att en ny skolvecka börjar, känner att jag vill komma igång igen :)

Tackar för alla fina kommentarer om magen och bloggen! Svarar på en av kommentarerna här, och jag antar att jag kommer få svara på denna fråga flera gånger till sen.

När är du beräknad?

28 Mars :)



Haha där är vi igen ;)

För övrigt så börjar jag bli sjuk ju som sagt, är riktigt snorig och har sjukt ont i halsen! Hoppas det inte blir värre.
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

åh snart dax för bebis ser jag, spännande? :)

2010-01-24 @ 19:25:23
URL: http://knoddis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback