13 Januari

Kväll & jag blev hemma pga vissa omständigheter.
Imorgon tänker jag inte gå på idrotten eller bilden, känner att jag behöver få sova lite och så.
Plus att vi bara ska jobba med rester & de kan jag göra hemma :)

Börjar bli tom på idéer om vad jag ska skriva här på bloggen. Någon som har något förslag eller åsikt?
Säg till bara! Jag vill gärna höra vad ni tycker och tänker :)
Annars fortsätter jag bara som vanligt, eller så kanske jag tar några dagars paus från bloggandet. Om jag blir alltför tom med ideér!

Blev trött redan vid halv 8 idag, men jag håller mig vaken och jag börjar ju inte försen vid 2 någon gång imorgon om jag inte minns helt fel. Det ordnar sig dedär :) Jag kommer ialla fall få en ordentlig sovmorgon! Tack för de.
Kommer nog gå upp i tid imorgon ändå, tycker om att ha lång tid på mig att göra saker :) Det är mysigt på något sätt. Man behöver verkligen inte stressa och bara göra allt extra långsamt.
Håller tummarna på att jag inte slutar 5 imorgon, men det tror jag inte.
Vi får nog gå tidigare som vanligt!




Jag för ett antal månader sen ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback