Förvärkar

Ojojoj vilka förvärkar jag har haft nu ikväll! Dom har kommit med jämna mellanrum och har gjort ganska ont. Om man tänker sig som riktigt kraftig mensvärk. Har tagit två alvedon nu och dom börjar avta lite :) Skönt!

Har bara haft en myskväll med massor av gott :) Snart blir det sova och imorgon ska jag försöka sova lite längre än till klockan 7!

Ni börjar bli dålig på att kommentera igen, men kom igen!
En kommentar som jag fick anonymt tyckte jag var lite rolig, inte lite heller. Fick mig ett gott skratt!
Hade lagt ut en bild på spjälsängen när den var bäddad och fick en kommentar: "Tänk på att det blir dammigt"
Haha, lite roligt var det faktitskt!

Imorgon verkar det också rätt lugnt än så länge. Om någon vill hitta på något så får ni gärna höra av er! Men hur ofta händer det liksom.
Känns som att alla kompisar man har haft i skolan nu bara kommer rinna ut i sanden. Därför vet jag inte ens om det finns någon mening att komma och hälsa på med bebisen sen. Bryr dom sig inte nu så varför ska dom bry sig helt plötsligt för när bebisen är ute?
Visst, jag kommer behöva hjälp och stöd när barnet är ute. Men då vill jag att personerna visar det under graviditeten också, annars ser jag ingen mening liksom :)

Nog babblat för idag. Ska försöka få min onda kropp i säng och vila upp den för en ny dag!



Åh vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Marcel

Jag har inte velat störa dig eftersom att du nu har varit sjuk och verkar ha ont nu och så så jag ha trott att du bara ville vara hemma och vila =/ Men om du känner dig pigg nån dag så gör jag gärna nånting med dig :) <3

2010-02-13 @ 11:47:19
URL: http://martchel.blogg.se/
Postat av: Hanna :)

Vad roligt att det har börjat röra på sig ordenligt nu :D är super glad för din skull gumman :)<3

2010-02-13 @ 17:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback