Tråkiga söndag!

Först måste jag svara på det mormor kommenterade, nej jag får inte det du skriver tydligen :( har inte fått något dom senaste dagarna ialla fall, bara det du skrev nu.

Som vanligt så är det tråkigt på söndagar.
Jag är segare idag än igår! Wilma har sovit i snart två timmar. Det behöver hon och jag behöver ensamtid så det är bara skönt. Har passat på att diska, skrivit en inköpslista tills storhandlingen efter jul. Har även rensat lite i klädkammaren. Efter jul ska jag ner med massa skit i förrådet.

Annars då? Kan inte gå ut och gå pga vädret. Då kan man ju undra vad som händer idag. Inget! Ska försöka dammsuga senare trots att Wilma skriker som aldrig förr när hon ser den, ja hon behöver faktiskt bara se den! Men det blir väl ladda upp batterierna tills veckan som kommer! För då blir det full rulle.

Har iaf tänkt köpa en babypulka till Wilma efter jul. Någon som har en sån? Ge mig tips på bästa :)



Lätt att jag tänker köpa en rosa iaf =D

Kommentarer
Postat av: Tess

Vilken söt pulka. Vi har en likadan fast blå :)

Jätte söt dotter du har.

2010-12-19 @ 13:14:57
URL: http://wooop.blogg.se/
Postat av: Madde

Gud vad fin den var i rosa :O :)

Ebba fick en blå sån pulka av syrrans kompis :) man tackar ju inte nej, men jag hade velat haft en röd :) hihi! Men Ebba hatar att åka pulka :(

2010-12-20 @ 10:49:12
URL: http://mamim.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Dom där pulkorna är skit bra och smidiga har en till min dotter en ROSA såklart så fin är dom, hon älskar att sitta och åka runt i pulkan.

2010-12-20 @ 16:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback