Sorry..

Nu blev det dåligt med uppdatering igen. Men jag är fortfarande förkyld och den vill aldrig ge sig. Igår var vi ut till valbo en sväng, en timme bara. Men ajg köpte en klänning och ett par leggings till imorgon. Bilder kommer väl sen ;)

Idag ska vi bara vara hemma antagligen. Vi ska snart ut på en morgonpromenad :) Vägde mig hos mamma igår och jag hade varken gått upp eller ner. Jag trodde faktiskt att jag skulle ha gått upp eftersom jag ätit lite konstigt ett tag. Men det är väl promenaderna som gör att jag håller mig på rätt ställe. Men jag har börjat frysa igen nu så förhoppningsvis så försvinner några till kilon snart.

Tvätta och storstäda ska vi iaf försöka hinna med idag. Det behövs verkligen alltså. Tvättenkorgen väller över och det är skit överallt hemma. Ska ju ha förfest här imorgon också och då vill man ju inte ha skitit.

Hörs senare under dagen! :)


Kommentarer
Postat av: Lizze

Synd att jag för det första bor i Forsbacka och sen går i skolan också ;) men du tränar inte på något gym va? =)

2010-12-02 @ 10:02:00
URL: http://trettiokilo.blogg.se/
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar;

Tack så mkt ^^

Var tvungen att skaffa lite nytt ;D

2010-12-02 @ 14:29:27
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback