Sommaren, dålig ibland?

Nu ska ni få höra här. Jag har alltid älskat sommaren! Dock dom senaste åren så har det varit riktigt jobbigt. Eftersom jag har varit ganska överviktig så svettades hela tiden. Jag var nästan rädd för att gå ut om det skulle bli för varmt. Så ska det ju inte vara :)

Jag ser fram emot sommaren nu, när jag ligger på normalvikt. Jag vill kunna göra saker som jag inte gjort förut eftersom jag tyckt det varit för jobbigt :) pga värmen då alltså. Jag ser fram emot att sitta vid stranden med Wilma och leka i sanden. Jag ser verkligen fram emot sommaren som kommer, är säker på att det kommer bli en riktig höjdarsommar med min Wilma!


Kommentarer
Postat av: Madde

SVAR PÅ KOMMENTAR:

Ja men Ebba har alltid sovit på oss, eller hon har somnat på oss, alltid! :/ men jag orkar inte det längre så jag kommer bara lägga ner henne i sängen för att hon ska förstå, men min sambo kommer inte göra det berättade han imorse :/ men men, jag kommer fortsätta med det! :D

2010-12-21 @ 06:46:11
URL: http://mamim.blogg.se/
Postat av: Lotta mamma till Elvira

ja verkligen!

2010-12-21 @ 09:36:08
URL: http://morsanlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback