Seg seg seg!

Ojoj, vad seg man kan vara då. Plus att jag har träningsvärk i hela kroppen efter promenaderna, ryggen och armarna (?). Antar att det är för att jag har dragit vagnen i uppförsbackar osv. Men det känns väldigt bra måste jag säga. Nu till januari så planerar jag att börja på friskis&svettis några gånger i veckan. Om det löser sig med barnvakt under den tiden.

Wilma har precis fått gröt med blåbär i, hon älskar de! Och jag vill att hon äter gröt, ett tag så vägrade hon. Men jag vet att hon blir mätt och det är bra. Macka blir hon inte mätt på på samma sätt. Btw så vaknade hon inatt och skrek konstant i ca 2 timmar. Inte så konstigt att jag är seg! Det blir lugnt annars idag, vi får se om vi skulle åka förbi Billy en sväng. Men annars blir de bara hemma & laga poatis & purjolöksoppa senare! :)


Kommentarer
Postat av: mormor

Tack för allt igår!!

Det var så kul att få träffa er!!!

Ta det nu lugnt du måste inte gå promenader

så du får träningsvärk!!!

Du är så fin o smal nu så njut av det!!

Kramar till er båda från Momsi o H.

2010-12-12 @ 15:18:15
Postat av: Sara - abort blogg

det är så jäkla skönt med träningvärk, då vet man att man verkligen att det har gett sig fan på att kroppen förändras =)

2010-12-12 @ 21:32:14
URL: http://alisonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback