Seg och trött

Jag antar att jag har sovit på tok för mycket idag eftersom jag är trött. Sov ca 9 timmar inatt, sen somnade jag och Wilma om mellan 11 och halv 2! hahah. Snacka om att jag är trött egentligen fast jag inte känner av det. Nu har jag ont i skallen, känner mig seg och trött. Beror nog på för mycket sömn.

Jag har precis ätit en sen frukost/lunch. Gröt fick det bli, måste tänka på att äta nyttigt nu när jag inte är ute på promenader varje dag. Har ingen lust i detta väder. Längtar så mycket till våren när man kan gå riktigt långt, utan att frysa och utan att svettas. Dessutom gå på asfalt, det är underbart efter att ha gått på snö en hel vinter.

Jag och Wilma ska väl fortsätta mysa resten av dagen. Laga lite pytt i panna senare och sen leka & gosa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback