Nyår imorgon

Tänka sig att det ör nyårsafton imorgon. Helt sjukt så snabbt tiden går! Det var alltså julafton för en vecka sen, känns som igår? Nästan lite läskigt dedär. I vilket fall så har jag & min älskade Wilmutt varit på en långpromenad imorse. Jag tycket att sista biten var riktigt jobbig, förstog inte varför.Kändes som att inte benen ville bära mig.

Efter någon timme hemma så bryter en riktig förkyldning ut, så inte så konstigt att det var jobbigt ;) Nu sitter jag här och fryser och näsan rinner som en fontän. Håller bara tummarna på att Wilma klarar sig från förkyldning! Det är så synd om dom små när dom blir förkylda, önskar att man kunde byta plats! Vi ska iväg och storhandla om någon timme som inte blev av igår. Vi måste fylla kyl, frys och skafferi! Ska även kolla efter pulka till Wilma ;)

Har ni funderat på något nyårslöfte än? Jag har tänkt och tänkt och tänkt.. Haha, men jag ska iaf gå ner dom sista 9 kilorna. Och sen pussa på min bebis minst 600 ggr om dagen, nejdå de gör jag ju redan!


sötaste ungen i världen!


Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo, ängeln Meja och bebis i magen}

Jag är i vecka 15+4 (tror jag :P) Nej den 18 januari ska jag på ultraljud, ett av 100 ^^

2010-12-30 @ 16:16:43
URL: http://pruppen1987.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback