Nu ligger jag och wilma i sängen och ska f...

Nu ligger jag och wilma i sängen och ska försöka sova. Hon vaknade nu när jag skulle gå och sova men hon somnar nog om snart. Morgondagen ser ut såhär ungefär. Vi tar en promenad runt brynäs på morgonen vilket tar ca en timme. Sen ska vi till bvc eftersom dom utreder varför wilma sover så dåligt på nätterna. Sist men inte minst så ska jag få barnledigt någon timme och äta julmat i lugn och ro med mammagruppen ;) mys! Känns som att det blir en skön dag. Veckorna går så snabbt :-o förstår inte hur fan det är möjligt. Nästa vecka är det julafton, kan ni fatta de? Snart är det wilmas ettårsdag och snart är det somnar. Så snabbt går det - lovar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback