Lite fynd! =)

Precis kommit hem från valbo. Jätte mysigt var det och vi gick igenom nästan hela valbo i lugn och ro, käkade pizza och annat gott. Wilma var snäll också! Jag köpte en mössa till Wilma i julklapp, hittade en julklapp som ska vara till julklappsbytet plus en liten julklapp till bror och Sandras katt :)

Nu är jag verkligen skit trött! Antar att det är för att jag sov så djupt inatt, Wilma vaknade nämligen en gång vid 5 bara och var jätte hungrig. Men sen sov hon ända till 9 :) Underbart! Nu inväntar jag Danne & Sandra som kommer hit istället och äter tacos ;D Gott ska det bli! Känner mig dock lite yr i skallen idag. Går säkert över efter lite sömn sen.

Kommentarer
Postat av: knuza

Tack :)



Tack för tipset :) ska se om jag tål det , annars kan jag ju alltid göra det åt pojkvännen :)



Kram

2010-12-14 @ 19:53:55
URL: http://knuzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback