Julkänsla

Wilma har precis somnat, tog upp henne tidigt som sagt så jag hoppas på att få några timmar för mig själv ikväll. Åkte till valbo idag och handlade dom sista julklapparna. Har nu köpt till alla syskon, julklappsbyte, till alla i familjen som vi firar jul med. Och till Wilma såklart! Wilma fick två julklappar till idag, så hon har 14 nu, men det är hon värd!

Det blir inga långpromenader när vädret är såhär dåligt.
Man känner sig verkligen äcklig när man inte kan ut och röra på sig! Men trampen känns inge bra längre. Den får stå tills jag känner mig redo för den igen. Annars så börjar jag få lite julkänslor. Ska snart slå in dom sista julklapparna och sen öppna aladdinasken och sätta mig framför tven! Mysmys. Imorgon ska jag blondera min utväxt sen får vi se om Wilmas farmor dyker upp!


Kommentarer
Postat av: mormor

Ni är så söta bägge två!!!

Köp inga fler julklappar, tänk på att Wilma får från oss andra med.

Här är också kallt o snö!!!

Kramar till er 2 från

Momsi o H.

2010-12-20 @ 19:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback