Hoho =)

Godkväll alla flickor och pojkar. Vi har bara tagit en hemmadag idag. Wilma somnade för ungefär en halvtimme sen så jag gör mig redo för en bebis som vaknar om ungefär 20 min och vill vara vaken till 11. Imorgon har vi iaf lite & göra. Först måste vi ner på stan och lämna in papper sen ska jag som sagt få barnvakt från 3 och några timmar framåt. Tack Sandra och Daniel för de! :) <3

Rebecca kommer imorgon också, det var längesen nu! Tror vi tänkte käka pizza till middag och mysa. Och gå på stan ENSAMMA utan barnvagn tillsammans för första gången på, ja hur länge kan det vara egentligen, ett år sen iaf! Nu ska jag fortsätta äta mina räkor och kolla på tv ;) Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback