En bra julafton!

Måste säga att julafton blev lyckad! Är så nöjd, speciellt med alla fina julklappar. Wilma fick ca 35-36 julklappar, haha. Så ni kan ju tänka er hur mycket hon har nu. Mängder av leksaker,kläder,lära gåvagn, böcker, dockor och nya tallrikar och bestick! 95% av allting var i Hello Kitty ;) Uppskattas! Tack för allt =)

På måndag ska jag iaf ner på stan och titta efter en vinterjacka på rean.
Sandra skulle passa Wilma några timmar medans jag var där. Snällt! Känns jobbigt att ta med vagn och så när det kommer vara så mycket folk.

För er som undrar vad vi ska göra på nyår ska blir vi hemma. Jag var sugen på att festa ett tag, men nej. Det är Wilmas första nyårsafton. Klart jag vill vara med min älskade dotter och skåla in ett nytt år full med glädje med henne. Min stora kärlek!

Nu ska jag kika på tv under den korta stunden jag antagligen har kvar av min ensamtid (hon har faktiskt sovit i 40 minuter! :o) hah. Hoppas ni hade en bra jul också får ni ha en god fortsättning! :)



Morbror Daniel och Wilma på julafton =)

Måste bara påpeka att togs fruktansvärt dåligt med kort på julafton, mormor har dom få bilder som togs! ska fråga henne om jag kan få dom sen så kommer dom upp här tids nog..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback