4 saker

Blev utamanad av jennipher :)

4 tv-program jag kollar på för det mesta:

- kan tyvärr inte svara på den, haha! jag kollar aldrig på tv. Endast idol men nu är det slut.

4 saker jag gjort idag:
- Varit ute och gått en timme
- Ätit sallad
- Varit barnledig några timmar och kollat på ishockey, väldigt skönt!
- Ätit middag hos mami!

4 saker jag längtar efter:
- Långa sommarpromenader!
- Wilmas första julafton och hennes ett årsdag, ska se till så det blir perfekt!
- Tills jag nått min målvikt!
- Tills Linda kommer hit med gotta ;)

4 saker på önskelistan:
- Massvis med pengar!
- Utlandsresa
- En rik karl som kan försörja mig resten av livet ;)
- Massor av nya kläder, smycken osv!

4 saker jag hatar:
- Folk som ljuger!
- Att inte få sova när man är så sjukt trött (syftar mest på när Wilma inte vill sova på natten)
- Att bli sviken
- När man sett fram emot något länge och sen blir de inte av eller så blir de bara kobajs av allt

4 personer som jag utmanar:
Ni som vill!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Lånar denna jag :)



Skoj o läsa lite om er vardag :)

2010-12-13 @ 12:47:25
URL: http://elli76a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback