Uppsala imorgon :)

Fyfan vad skönt de ska bli att åka iväg & bli ompysslad & bara ta det lugnt & komma ifrån allting. Fick beställa mat också i fyra dagar :) vilket var väldigt trevligt! Vi ska shoppa en dag också & sen hälsa på gammelmormor :) Men det är ju skönt att komma bort från hallowen (stavas?) också när alla festar :) Mm, de måste jag säga bara!

Nu ligger lilla bebisen & sparkar, medans så kollar jag på bilden brevid mig & tänker att det är just den som ligger & sprattlar i mig. Blir så fruktansvärt glad & lycklig när jag ser bilden.

Känner att jag börjar få halsbränna vilket är väldigt vanligt under graviditeten för er som inte visste :) Det är inte det roligaste precis. Men ska snart ta en Samarin. Just de! när jag skrev samarin så kom jag på att jag måste ta med mig järntabletterna till mormor :) Bra att inte glömma dom! Hm, jag sitter & tänker om det är något mer jag ska ha med mig? Har packat kläder & sånt. Är väl bara tandborste & lite smink & sånt sen då, också ska jag ju självklart ta med mig bilden på min lilla älskling så mormor får se den.
Vi skulle ialf åka & shoppa på nå stort ställe, där dom hade massor av mamma & barnkläder :) Kan bli kul.
Jag är väldigt trött idag ialla fall, men det är inte så konstigt eftersom jag inte sov mycket inatt. Ska bli skit skönt att sova :) Tåget går halv 1 imorgon, så jag hinner verkligen sova ut :)

Tyvärr så kan jag inte nå internet under dom dagarna som jag är borta. Så det blir ingen uppdatering alls, men jag lägger upp något imorgon innan jag drar sen får vi höras med på söndag :)
Puss



<3 Jag älskar dig min lilla ängel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback