Sova massor!

Ojojoj vilken trött dag. Blev hemma från skolan för jag var så jävla trött! Jag somnade vid 8 och vaknade vid 11 sen :) Sköntskönt. Sen käkade jag lite korvstroganoff. Men jag hade extrem huvudvärk!
Men jag och mamma fick skjuts till Erikshjälpen och kikade. Letar ju efter spjälsäng, så dom kan ju sälja jätte billigt där. Men vi hittade tyvärr ingen. Sen böt vi och stack ner till stan istället. Vi kollade bara men vi hittade inget. Jag var så trött alltså! Jag svettades, hade ont i fötterna och i huvet. Så jag ville bara hem.
Så kom jag hem vid 3, gick och la mig direkt och vaknade nu. 2 timmars sömn till :) Haha. Väldigt trött kan man säga! Nu sitter jag och väntar på maten korv, pommfritt och räksallad :) mums!

Satt i alla fall och kikade på tv4 fakta idag. Älskar kanalen! Kollade på riskförlossningar. Också var det en tjej som fick en son som föddes i vecka 26. Och eftersom dom var med i Jehovas vittnen så tillåter inte religionen blodtransplantation. Mamman och barnet behövde blod. Men ändå gick dom inte med på att skriva under så dom fick blod! Dom skulle hålla sig till sin jävla religion så lilla pojken dog bara därför! Hur sjukt är det inte?
Man skulle ju göra vad som helst för att rädda sitt barn! Men dom skiter i de & väljer religionen framför barnet. USCH säger jag bara!
Förövrigt så är programmet mycket bra. Kollar ofta på förlossningar, har gjort de så många år tillbaka som jag kan minnas. Men tycker inte förlossningskliniken på tv 4 är lika bra som på tv4 fakta. Där får man veta mer om personerna.

Sen tänkte jag på dedär med gravidblogg. Alltså innan jag blev gravid så var att läsa en gravidblogg det mest intressanta man kunde göra! Är väldigt intresserad av graviditeter och jag vet att det finns väldigt många som är det! Också sitter jag och tänker att nu är det jag som sitter & skriver en gravidblogg. Men det verkar inte som att min är lika intressant som alla andra gravidbloggar. Därför har jag funderingar på att ta bort bloggen :)

Nu ska jag ialla fall äta! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback