:)

Jaaaaani!
Har varit på kalas nu. Mycket gott, fyra olika tårtor & välja på. Det är ju bra! Jag tog lite morotskaka & choklad cheesecake. Har grymt ont i halsen och nu är det konstaterat att det är blåsor i halsen som jag lider av. Jag lever på halstabletter och sånt. Igår kväll va jag sugen på något. Visste inte vad, så jag gick ner på hemköp. Tittade runt lite & sen kom jag på att det var kyckling jag var sugen på.
Så jag köpte en sån där kartong med Stinas kyckling. Massa sky och jävligt god kryddad. Tror den va för 4 pers men jag käkade upp allt själv.
Kyckling, finns det nå godare? Nej!
Har ialla fall duschat, det gjorde jag innan jag åkte.
Rakade benen också, de va skit skönt! Gör det inte så ofta längre. Händer bara någon dag i månaden. Tur att det inte är svart hår.
Nuuu ska vi iväg & käka lite snabbmat! Kebab blir det nog för min del. Eller kanske en pizza? Vi får se :)

Lite bilder kommer här på mig & Linda. Ungefär ett år gamla, lite mindre :) härliga tider som man kan sakna till tusen ibland! Lite fjortisar var vi ju också ;)



Hihi. Där är Linda och jag. Vi skulle på brynäsmatch!



Linda & jag. Där var vi påväg hem från Sandviken :) Nästan helt säker på de ialf.


Och detta var på Lindas 19 års dag. Jag var jävligt bakis! Vi åkte till Sandviken någon timme senare :)



Och där är vi på fest hos Daniel i Sandviken. Jag är jäääävligt full! Syns det?



Nu drar jag folket till tha kebabhouse! närå, jag vet inte. Någonstans då.
Vi hörs sen!
Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback