Borrat hål!

Jag var så jävla trött imorse! Och inte alls på bra humör. Det måste ha varit för att jag visste att jag skulle till tandläkaren. Det är då fan inte kul.
Gick i alla fall till skolan, kom precis i tid tills vi började. Så skulle vi spela rollspel. Jag var sjuksköterska. Tyckte vi visade väldigt bra hur man förbereder ett barn inför ingrepp ;)
Men vi fick sluta från lektionen halv 10. Egentligen slutade den halv 11. Jag skulle ju till tandläkaren klockan 10. Så jag behvöde inte få någon frånvaro :) Skönt!
Gick till tandläkaren. Var ändå inte så farligt nervös som jag trodde att jag skulle vara.
Tog bedövning, kändes lite i gommen. Men det var inget som gjorde direkt ont.
Sen borra, det ilade lite ibland. Men det gick bra.
Allt tog en halvtimme & då lagade jag två hål. Sen blev det lunch. Äckligt som fan var det! Det skulle vara biffstroganoff idag men dom hade bytt dag. Så det var nå jävla makronerpudding! USCH
Nu äter jag godis istället.
Ska nog gå & köpa en macka & en oboy under omvårdnadslektionen :)
Idol ikväll!
Hörs sen. Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är så duktig så :D

2009-11-20 @ 21:24:31
URL: http://elinbrodiin.blogg.se/
Postat av: Svar till Elin

Ja visst är jag?:D

2009-11-21 @ 00:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback