Bebiskläder

Blir nog stan senare, eller efter nyår. Vi får se :)
Har tagit ett skönt bad och så. Haha, när man ligger där i badkaret så får ju inte magen plats under vattnet på långa vägar. Så brukar jag ligga och kolla när bebisen rör sig i magen medans jag badar. Det är jätte mysigt :)
Det har varit full fart hela dagen på bebisen. Det är inte vanligt faktiskt, brukar bara få en liten puff ibland eller så :)
Här kommer lite nya bilder :)





Prövade mina nya benvärmare idag till mina nya mysbyxor. Det blev jätte snyggt. Jag tycker man ska ha benvärmare till mysbyxor eller tights, men då ska man ha någon form av joggingskor till. Annars ser det lite konstigt ut, men alla tycker ju olika :)
Dom är ialf hur sköna som helst och jag ska kolla om det finns ett till par att köpa.

Jag & mamma ska snart ner i källarn och leta upp alla kartonger med bebissaker och bebiskläder :) Det ska bli så kul att plocka fram allt! Hoppas att vi hittar de där nere i röran bara.
Jag lägger upp bilder sen om vi hittar sakerna :) ! Puss på er


Kommentarer
Postat av: Camilla o Gabby

Åh när e du beräknad? Är det första barnet? Själv har jag fyra ( Camilla).. Gott nytt år!!

2009-12-30 @ 20:24:09
URL: http://myblacksista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback