Nu har de gått ett tag..

Hej på er, nu har de varit dåligt ett tag med uppdatering! :)
 
Jag fortsätter som vanligt i skolan och kämpar på. 1½ termin kvar nu bara. Wilma har börjat rida på en liten ponny och de tänker vi göra ca 3 gånger i veckan. Men de är ju jag som har de yttersta ansvaret, men jag tycker bara det är roligt så mig gör de inget! :) Vi har även skaffat en liten kissebebis. Kommer lägga in bilder på honom. Han är bara 15 veckor, och min stora kisse är 10 år. Men ändå går de bra ihop dom två, lill Dante kan få sig en smäll ibland bara när han är lite dryg på Alice.
 
 
Här har ni skönheten! :)
 

Kommentarer
Postat av: momsi

Va kul att få se lite bilder! Det har vi saknat!
Jättefin katt och gosig ryttare + mamma.
Många kramar från Momsi o H

2012-10-14 @ 18:46:00
Postat av: momsi

Har redan skickat kommentar! Kom ej fram?
Bra bilder!Puss Momsi

2012-10-15 @ 17:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback