Då var de gjort!

Idag har jag piercat läppen! Är jättenöjd, har velat haft de sen jag var 14 år. Idag när jag nästan är 20 så bestämde jag mig för att jag verkligen vill ha de och att de inte bara var en tonårsgrej. För så kan de ju vara! Men nu är de gjort!

Förutom de så är jag i en period just nu när jag stressar mer än någonsin. Jag glömmer att äta, prioriterar sömnen i första hand men känner mig ändå trött när jag vaknar. Jag sätter mig aldrig ner och tar de lugnt utan går runt och gör saker hela tiden, jag har konstant huvudvärk, ingen matlust, kilorna fortsätter att rasa av mig. Måste hitta någon slags lösning på dehär innan de går förlångt. Men imorgon ska iaf Wilma sova hos pappa och jag är barnledig hela dagen imorgon. Så då ska jag passa på att försöka tänka på mig själv. Äta, bada och slappa. :)


Kommentarer
Postat av: momsi

Det låter inte bra!!!

Du måste äta och försöka varva ner!!

Ta det nu lugnt!!!

Älskar dig!!

Puss o kram!!

Momsi o H.

2012-01-22 @ 13:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback