Omvårdnadslektion

Saknar min lilla älskling som är på dagis. Jag dör snart, det är så jobbigt att vara utan henne hela dagarna. Just nu sitter jag iaf på sista lektionen, omvårdnad. Jag har gjort klart arbetet som ska vara klart om 2 veckor. Så jag har inte så mycket att göra haha, jag har läst in allt jag missat under den tiden som jag skolade in Wilma. Vilket var ganska mycket.. men nu är det klart.

Imorgon väntar bara en kort dag, 9-2 för min Wilma. Så det är väldigt skönt. Helgen närmar sig och då ska jag bara mysa med prinsessan, som jag längtar! ♥



Elvira och Wilma, lägg märke till Wilmas "lilla" mage ;)

Kommentarer
Postat av: mormor

Bra kämpat med studierna!!

Vi förstår att du saknar W. men det är bra för

henne att få leka med andra barn. Det blir ju mysigt när ni kommer hem!!

Du är en toppen mamma med en toppen dotter!!

Puss o kram Momsi o H

2011-09-21 @ 18:36:55
Postat av: Madde

Vad du är duktig med skolan och även med Wilma.

Har du bra självdisciplin när det gäller skolan även o du är hemma? =) Går det bra på dagis för Wilma?

2011-09-22 @ 08:22:35
URL: http://ebbasmami.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback