Stressig vecka!

Eller kanske inte ska säga stressig vecka, men det känns lite så. Imorgon ska jag ner på stan och köpa de som behövs till fredagen när vi ska ut, som klänning osv, plus doppresent. Har väldigt kasst med pengar just nu! På onsdag har jag prov i skolan, mammagrupp, tvättstugan och det ska bakas till torsdag (min födelsedag). Ska även hinna med att sola och sen över till mamma och sova där. Vem ska annars sjunga för mig på morgonen? ;)

Men det kommer nog bli en riktigt fin vecka ändå känns det som.
Kommer kanske kännas lite tomt, men har mycket att göra. Idag har vi varit med Mikaela hela dagen och det har varit hur kul som helst! Vi solade först solarium, turades om att passa Wilma. Verkligen jätteroligt och snällt att hon ville passa Wilma medans, det var hon som föreslog de också ;)

Så nästnästa lördag så ska vi på crusing i sandviken tillsammans och då ska Daniel och Sandra passa Wilma, verkligen jättegulligt! Dock så blir de inte över natten så det blir inte mycket dricka för mig. Men på nu på fredag så kan jag slappna av och dansa lite! ;)





Kommentarer
Postat av: Daniel

Blir Max 2 timmar;)

2011-05-15 @ 22:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback