Crusing!

Var en jättetrevlig kväll igår då vi först grillade hos Josefin. Wilma åt som en häst och jag likaså ;) Sen gick vi ner till crusingen med Lotta & Elvira. Älskar verkligen att gå på crusing :) Skit roligt verkligen! Så jag tänkte höra sen nästa gång det är crusing i gävle om man hittar barnvakt. De ända som var riktigt irriterande var att Wilmas pappa var där (såg honom dock inte), men åker man in till gävle så kan man väl hälsa på sin dotter också? Jag bor liksom i centrum nästan. Jaja, hans förlust.

Idag ska vi till valbo och umgås med Anna & Alva. Roligtroligt :) Först ska vi till köpis och kika lite, sen hem till henne. Hoppas bli hur trevligt som helst =) Känner på mig att veckan som kommer kommer bli underbar! Vädret på topp & lite saker inplanerade.

Ha en bra dag! =)



Edvin och Wilma i lekparken i fredags :)

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej på er!

Kul att höra att ni har haft en bra helg.

Vi har varit ute på en liten cykeltur idag vi hade matsäck och solade i en liten skogsbacke.

Det ska bli mysigt att träffa er på fred.

Kram och puss till er båda!!!!

Momsi o H.

2011-05-08 @ 19:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback