Beroende!

Jag har nu kommit fram till att jag är väldigt beroende av läsk. Inte vilken läsk som helst, utan lightläsk. Cola zero, pepsi max och cola light. Helst av allt så dricker jag pepsi max, ca 2 liter om dagen. Det är något jag måste "trappa ner" på. Kan inte fortsätta såhär, det är inte bra för kroppen. Men de bästa är ju att man inte blir fet av det! :) Dock så finns det ju andra ämnen i drickan som inte är bra för kroppen. Och till alla er som säger att man går upp i vikt av lightdrycker - FEL! Man blir hungrigare av den, men man går inte upp i vikt. Jo, om man äter massa efter såklart. Men inte av självaste drickan.

Är ni beronde av något? :)


Kommentarer
Postat av: lotta Mamma till Elvira

Behöver jag inte nämna mitt beroende? ;)

2011-05-05 @ 12:49:52
URL: http://morsanlotta.blogg.se/
Postat av: jessika

under tiden jag gick ner från 84kg till 62kg levde jag på cola, klementiner och choklad tsm med att jag mådde svindåligt efter en "separation" då :P så cola och choklad blev man heller inte fet av i den kombinationen iaf :)

2011-05-06 @ 12:31:30
URL: http://blondinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback