Sjuk bebis!

Tapetseringen och målningen här hemma blev klar i onsdags. Så dom var verkligen snabba! Och det blev verkligen superfint, är jättenöjd. Just nu är min bebis sjuk, det började i onsdags då hon hade feber och diarée. Det är likadant nu plus att hon är jätteförkyld. Så synd om min älskling! Börjar känna av lite i halsen jag med..

Idag har det iaf blivit storstädning. Nu är det bara tvätta, handla och baka kvar. Min prinsessa fyller ju år om två dagar! Kan inte förstå det, helt sjukt. Egentligen så skulle jag vilja lägga mig och sova för jag är helt slut men det har jag inte tid med. Imorgon var/är det planerat att Wilmas pappa ska komma och äta tacos med oss men vi får se om vi avbokar de ifall vi är sjuka. Bättre att vi är pigg och utvilad tills söndag, den stora dagen!!

Nu ska jag återgå till mitt men bjuder på lite bilder! :)




En sjuk bebis och morbror.


 På öppna förskolan i tisdags.




Linda och sötMilton! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback