Meeeeeeeen!

Idag var jag på sats, dedär träningsstället som har barnpassning. Köpte ett kort där och det är ju inte gratis. Skulle lämna Wilma och hon blir helt hysterisk. Kommer säkert aldrig fungera och jag antar att jag kommer få börja med den där JÄVLA naturdieten igen om jag ska komma iform till sommaren. Jag vill träna, inte "banta". Men är man ensamstående och de inte går ihop med barnpassning osv så har man inte så mkt till val. JÄVLA SKIT! Är inte lite irriterad nu. har verkligen ingen lust att gå på naturdiet, men jaa. Det får väl bli så.


Kommentarer
Postat av: mormor

Nej usch!! Börja inte med naturdiet.Det är ju inte så lätt att bli lämnad när man är liten. Ta nu långpromenader istället!!

Ha det så bra och sköt om er!!

Puss o kram till er båda.

Momsi o H.

2011-03-15 @ 21:08:16
Postat av: Elisabet

Ja barn är ett heltidsjobb. Du får träna lite hemma istället då..



Eller prova fler gånger o kanske sen det går lättare för henne..



Hur gick det när hon träffade pappa sin då för ett tag sedan??

2011-03-16 @ 09:16:16
URL: http://elli76a.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ett sånt gym skulle jag vilja ha! Tänk så mycket tid man skulle ha för träning.



Men säger som ovanstående, usch för pulver dieter! Räkna kcal och ät normal mat ist ;) Skulle jag behöva som har tio kilo att bli av med :P

2011-03-16 @ 10:21:55
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/
Postat av: M:et

Ni får öva!=P En kortkort stund i taget.. Hon kommer väl börja på dagis någon gång?

2011-03-16 @ 20:28:34
URL: http://disgustingqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback