Måndagkväll =)

Dagen har varit rolig och barnen har fått lekt av sig (Wilma & Elias). Vi gick upp strax innan åtta och sen tog vi halv elva bussen mot sandviken. Trevligt att träffas nu efter ett så långt uppehåll och jag hoppas vi ses snart igen. Skulle på träning efter men bussen var 40 minuter sen så jag missade den helt. Därför får det bli cykla lite ikväll om jag orkar.

Imorgon är det dags för öppna förskolan, sen vidare till en kurator och sen träning! :) Tror dagen kommer bli rolig. Men nu ska jag hålla Wilma vaken till åtta sen blir de tven för min del. Ha en trevlig kväll alla! Puss på er :)



Ignorera mig som ser störd ut på bilden. Wilma är därimot världens sötaste!

Kommentarer
Postat av: mormor

Ni är så fina bägge två!

Kul att ni tar er en tur till Sandviken.

Ha det så bra!!

kram Momsi o H

2011-03-14 @ 20:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback