Frukostdags!

Min bebis kände för att vakna 7 imorse, men det är bra. V håller ju på och ändrar rutinerna nu, nästa vecka blir de klockan 6. Anledningen är att jag ska få lite mer ensamtid på kvällarna. Hon vill ju helst sova på mig hela kvällen, men det ska de bli ändring på nu.

Just nu håller jag på & kokar ägg och gröt till frukost. Det är så mysigt att vakna tidigt ändå tycker jag. Det blir käka snart då sen om ett par timmar så kommer mamma och hämtar min ögonsten. Dom skulle visst åka till Rosanna så hon får leka lite med kusinerna Edvin och Molly. Det tycker hon nog ska bli jättekul!

Hoppas ni får en bra dag gott folk! :)


Kommentarer
Postat av: Madde

SVAR:



Ja men det gör man på mig med, men jag struntar i hur jag ser ut :-) Folk får ta mig som jag är :-) Hihi vad bra! Tusen tack. Kram

2011-03-18 @ 08:33:09
URL: http://ebbasmami.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback