Förlååååååt!

Är så ledsen för den dåliga uppdateringen. Mycket händer just nu och jag har tappat lusten helt på att blogga. Ska ändra designen om någon vill hjälpa så kanske lusten kommer tillbaka. Wilma har hitills träffat sin pappa två gånger nu. I måndags var första och hon var verkligen blyg för honom, men det gick bra. Sen åkte vi till valbo igår och köpte en födelsedagspresent till Wilma och då gick det mycket bättre.

Vad jag fattar de som så vill han ta upp kontakten med Wilma nu. Han är ute efter att skapa en relation med Wilma, vilket jag tycker är skit bra! Bara han tar sitt ansvar nu. Men jag tänker inte tvinga på honom något och jag tänker inte heller ta upp en massa gammalt nu i början, för då kanske jag förstör allt. När läget finns så tänker jag självklart gå igenom med honom varför han gjort som han gjort. Men det spelar ingen roll vad han säger för det finns ingen ursäkt..

Annars så rullar de på som vanligt, Wilma blir 1 år om exakt två veckor. Tiden går fortfortfort! Man hinner knappt med alltså. Imorgon ska vi åka till Sandviken för att hälsa på Angelica och Elias (Det var inte igår, juli sist!). Så de ska bli riktigt roligt alltså, ser verkligen fram emot de. Sen åker vi direkt därifrån till gymmet och sen hem. Antar att både jag & Wilma kommer vara trött vid den tiden. Men nu måste jag ta min gnälliga dotter, lovar att uppdatera snart igen. På ett villkor - att ni ger mig kommentarer ;)



+













Kommentarer
Postat av: mormor

va roligt att du bloggar igen!!

Vi älskar att höra vad ni gör och se bilder på prinsessan Wilma. Hoppas ni har haft en bra dag i sandviken!!!

Puss o kram till er båda!!

momsi o H.

2011-03-13 @ 19:42:29
Postat av: Sandra

Har saknat din blogg! :) Kul att Wilmas pappa vill börja träffa henne nu :)

2011-03-13 @ 20:53:28
URL: http://sandramariewahlbom.blogg.se/
Postat av: Elin {Mamma till Theo, ängeln Meja och bebis i magen}

Men va roligt att det gick så bra med Wilmas pappa och hoppas nu bara att han vill ha en relation med henne, iaf för hennes skull :)



Hoppas ni får en bra vecka :D Kramar

2011-03-14 @ 08:10:37
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Jennie

Äntligen uppdatering :) Förstår att det inte e lätt att hinna med allt hela tiden, kul att Wilmas pappa kommit på att han vill ha en relation med henne :)

Kram

2011-03-14 @ 08:47:43
Postat av: M:et

Bra att han vill träffa henne!



Kan hon gå själv? Eller bara med "hjälp"? :D

2011-03-14 @ 15:28:49
URL: http://disgustingqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback