Barnledigt!

Imorgon ska jag få barnledigt några timmar på dagen. Egentligen så hade jag tänkt åka och träna, men jag tänker gå ne på stan med Josefin och bara gå runt och kika i lugn och ro. Utan att stressa :) Ska faktiskt bli riktigt skönt. Sen kommer Josefin på kvällen också och då ska vi käka ihop, gott de!

På lördag ska jag prova lämna Wilma igen på dedär gymmet så får vi se hur det går. Jag hoppas det går bra! :) För träna är det bästa jag vet och jag vill verkligen träna regelbundet.

Nu har vi precis ätit chili corn carne och sen badat Wilma. Nu ska hon få kvällsmacka och sen sova lite :)!


Kommentarer
Postat av: mormor

Du behöver verkligen inte gå ner mer i vikt!!

Du är så fin!!

Va skönt att du får lite barnfri tid i morgon

du gör rätt i att bara strosa runt på stan med Josefin.

Vi hörs!!

Kram o puss till er båda!!

momsi o H.

2011-03-17 @ 18:58:45
Postat av: Madde

Du är en sån bra mamma! Jag tycker så mycket om att läsa din blogg. Det syns inte på din kropp att du har fött barn, visst så har du ju gjort allt man kan göra för att gå ner i vikt. Du är en toppen brud! :-)

2011-03-18 @ 06:11:41
URL: http://ebbasmami.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback