Mysig dag igår..

Igår kom min kompis Karin hit från söderhamn. Snackade en massa skit & sen käkade vi tacos. Vi har ju en del gemensamt då vi känt varandra i 7 år plus att hon är gravid & det är superkul! :D Hennes lilla beräknas att komma 20 december, spännande. Stackars mammas prinsessa som var sjuk igår, över 39 graders feber hela dagen. Idag mår hon bättre! Idag blev de cykla över tidigt till mamma då Wilma skulle vara där medans jag åkte och gjorde en gynundersökning. Mm, javet. Inte roligt men sånt man måste göra ibland..

Nu ligger min älskade dotter & sover. Jag ska dammsuga av lite och äta lite tacorester till lunch, sen ska vi börja tvätta när hon vaknar. Sen senare så väntar middag tillsammans med Lotta & Elvira, mys!










Ser ni blåmärket hon har under ögat? :( Hon ramlade in i ett bord förra helgen och fick kanten vid ögat. Stackars bebis! <3

Kommentarer
Postat av: Amelia

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :).

2011-07-11 @ 04:57:00
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback