En sovandes bebis..

Dottra har precis somnat, det behöver hon. Ända sen klockan 6 har hon varit helt slut stackarn. Men somnar hon tidigare än 8 så vaknar hon hela tiden på kvällen. Idag blev det promenad med Lotta & Elvira och sen spenderade vi dagen hos mami, lite kvällsbus hos Lotta sen igen. Fick 4 par strumpor av mami till Wilma. Snällt :)

Imorgon ska vi först köra på lite utelek med ungarna jag & Lotta.
Sen när Wilma vilar så ska jag & Jossan ner på stan, hoppas på att hitta lite nya sommarkläder! Efter de så blir de hem & bara ta de lugnt för sen ska jag & Lotta shoppa lite på Willys.

För ett tag sen så var de någon som undrade hur det blir för Wilma med dagis. Hon börjar alltså i slutet av augusti då jag börjar skolan. Jag tycker att hon varit för liten innan att sätta på dagis, tycker fortfarande att hon är förliten men jag måste ju göra klart skolan. Jag fortsätter på andra året på omvårdnadsprogrammet, kommer endast gå måndag, tisdag och onsdag eftersom jag jobbat in allt annat under mammaledigheten.

Nu ska jag värma en matlåda då jag bara lagade middag till Wilma tidigare :)



En jätteliten sovandes prinsessa!

Kommentarer
Postat av: SARA

Vad var det som du skrev att du hade knölar och så hade det blivit blåmärken efter, fick d reda på vad det var?

2011-06-20 @ 18:04:25
Postat av: mormor

Prinsessan är ju så söt!!!

Ha det så bra!!

Kramar från Momsi o H.

2011-06-20 @ 21:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback