En mysig dag!

Började morgonen med att gå över till Lotta & Elvira. Där Wilma och Elvira fick leka lite :) Vidare mot bvc med Elvira och sen luncha på skolan. Sen cyklade jag & mamma iväg till nån marknadsgrej och det var jättekul! Sen har vi myst ute i lekparken och nu sover dottran sen 2 timmar tillbaka. Mina ögon börjar hänga så det blir lika för mig med snart!

Imorgon ska det tvättas, storstädas & sola lite solarium. Sista gången jag solar imorgon sen får solen ute göra sitt! ;) Solen ute tar ju så himla bra just nu! & inte vill man sitta inne när de är sol ute, därför spenderar jag & Wilma dagarna ute hela tiden.. så mysigt!



Så glad att jag har dig min fina prinsessa! Utan dig är jag inget. Du är mitt allt, jag älskar dig mest i hela världen! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Josefin - Mamma till melwin 100831

sen ja börja äta var tredje timma så mår ja bättre, sen ska man väl försöka sluta skräpäta bara. :)



mysigt med lekparken, :)

2011-06-01 @ 22:29:22
URL: http://melwinojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback