Det finaste jag har..

Wilma, mamma älskar dig! ♥♥




Imorgon ska jag till häslocentralen.
Jag har fått knölar som ömmar och sen blir det blåmärke på dom efter. Sen har jag fått massor av blåmärken utan anledning också, bör kollas upp! Speciellt när jag går och oroar mig HELA tiden.

Annars så ska vi på Sandras student imorgon. Ska blondera utväxten ikväll om jag orkar och kanske ta mig ner på stan och köpa en klänning. Problemet är bara att Wilma vägrar åka vagn nu förtiden. Så vi får se hur de blir. :)


Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och änglarna Meja och Svea}

Mitt fläsk och jag lovar jag har en hel del ;P

2011-06-09 @ 22:14:28
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback