Bildbomb!

Bilder =)


















Kommentarer
Postat av: mormor

Vilka fina bilder!!! Kul att du börjar visa lite bilder igen! Tyvärr har jag inte varit inne o kollat på flera dar. Det har ju varit så fint väder o vi har varit slöa efter hela dar ute.

Nu ska jag kolla lite bättre igen. Wilma är ju ett riktigt charmtroll, förstår att du är stolt.

Du är också världens finaste!!!

Älskar er båda!! Momsi o H.

2011-06-05 @ 19:44:34
Postat av: Elin {Mamma till Theo och änglarna Meja och Svea}

Tack vännen, men stark kan jag inte påstå att jag är och speciellt inte nu :'/ <3

2011-06-05 @ 23:02:04
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Elin {Mamma till Theo och änglarna Meja och Svea}

Ja den här gången fick vi en jättebra kurator vilket vi inte fick när Meja dog. Den kuratorn måste ha hittat sin utbildning i ett flingpaket eller nått -.-



Tack vi försöker så gott vi kan :)

2011-06-07 @ 14:49:06
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback