Underbar dag!

Idag känns allting så bra! Wilma tog sitt första steg imorse när vi var på öppna förskolan. Stolt mami! Vädret är hur fint som helst och jag ska snart få dricka en liter juice. Haha! Ja, det kommer säkert göra mig lite piggare och kissnödigare.

Fick en kommentar om vagnen. Ska lägga ut bild på den senare idag! :) Lovar er. Sen undrar jag: OLIVIA, hur går det för dig med dieten? Såg att du kommenterat att du kör den just nu. Hoppas det går bra för dig, alltid roligt att prata med folk som också gör den och verkligen förstår.

Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Var ni på öppna i hemlingby? Tror jag såg er där i sånt fall :)

2011-01-18 @ 19:49:03
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: olivia

det går bra förrutom att jag är totalt svimfärdig hela tiden.. har lågt blodtryck i vanliga fall också och detta hjälper ju inte direkt :p sjukt jobbigt haha

2011-01-18 @ 23:45:00
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Åh vad roligt med första steget, helt plötsligt så blir dom små så stora :)

2011-01-19 @ 14:10:01
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback