Tänder!

Ja vet ni vad jag upptäckte imorse? Wilmas första tand som har spruckit igenom :D Att jag inte märkt det tidigare :S. Stolt man blir då! Av en tand, helt sjukt. Men åh så sött det kommer bli sen när hon ler och man ser en liten tandsing sticka upp.

Har iaf haft besök av Josefin på kvällen, trevligt som vanligt! Imorgon väntas en långpromenad runt  brynäs (det är den långa, kommer känna mig död sen). Sen senare så ska vi gå på stan en sväng med Josefin. Men blir vi alltför slut av långpromenaden så får vi väl hitta på nå annat helt enkelt ;) Men nu ska jag njuta av lugnet när Wilma somnat.






Kommentarer
Postat av: N

Åh, tänder, sååå krångligt att få men så sött när de väl dyker upp.

Nu har ju W haft prob länge med sömnen man kanske att det har varit tänderna som spökat.

Min grabb blir gnällig när de växer ner/upp. Hans framtänder i överkäken började redan innan han var 4 mån men har inte spruckit igenom än å då är han 8 mån nu.

2011-01-07 @ 23:32:25
Postat av: Sandra

Visst är det rart med de små tandsingarna :P Gina fick också sin första häromdagen :D

2011-01-08 @ 18:27:03
URL: http://sandramariewahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback