Storstädning - check!

Nu har jag & Wilma storstädat vilket verkligen behövdes! Usch så äckligt det kan vara här ibland, helt sjukt. Jag hatar verkligen att ha det stökigt. Men känner ofta att jag inte orkar göra något åt det, men man måste ju. Städat bort julen har jag också gjort så nu i veckan måste vi ut och köpa lite fönsterlampor. Vi ska även se till att få upp speglarna, sätta upp nya gardiner och få ordning på alla dessa kablar.

Något som jag också ska göra i veckan är att gå ner med massa skit i källaren. Men då behöver jag nog hjälp av någon som kan passa Wilma medans, eller så får jag ha henne i bärsele men det blir nog himla jobbigt. Vi får se om någon vänlig själ har lust.  Nu måste jag försöka få isäng skruttan som varit vaken ett bra tag, sen ska vi gå och handla. Har endast gjort vettiga grejer den här söndagen, det är ju underbart!



Gammal bild på mig & Wilma. Wilma är ca 7 månader äldre och jag är blond och 35 kilo lättare än på denna bild ;)

Kommentarer
Postat av: momsi

Har inte läst allt du har skrivit eftersom jag har missat att Wilma fått en tand. Va gulligt!! Det är säkert därför hon varit bökig med sömnen.

Puss o kram till er båda!!!

Momsi o H.

2011-01-09 @ 20:43:40
Postat av: Sara - abort blogg

jag undrar en väldigt konstig fråga, har du haft samlag sen du fick wilma?

2011-01-09 @ 21:49:08
URL: http://alisonn.blogg.se/
Postat av: Josefin H

Jag hjälper dig ja om du vill :)

2011-01-09 @ 22:08:52
URL: http://josefinhillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback